ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Ο πελάτης έχει το δικαίωμα μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας του να την επιστρέψει  στην <<doromoo>> με δικά του έξοδα.
  • Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή, το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, άθικτο με την ετικέτα του, την απόδειξη λιανικής παροχής/τιμολόγιο και την αρχική του συσκευασία.
  • Δεν γίνονται αλλαγές μεταξύ ειδών παρά μόνον ανάμεσα στα μεγέθη
  • Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγές χωρίς τα παραστατικά αγοράς (απόδειξη,τιμολόγιο,κάρτα αλλαγής)
  • Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγέςσε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα
  • Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγέςσε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά ή outlet ή αφορολόγητα είδη
  • Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγέςκαι ακυρώσεις  σε εξατομικευμένα προϊόντα, σε προϊόντα κατόπιν παραγγελίας
  • Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγές στα προϊόντα που έχουν στην περιγραφή τους την ένδειξη <<Δεν Επιστρέφεται>>
  • Δεν γίνονται αλλαγές και επιστροφές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, προϊόντα περιποίησης, καλλυντικών, εσωρούχων, ιδικών βρεφικών ειδών, είδη προσωπικής φροντίδας και προϊόντα που έχουν παραβιαστεί ή έχει ανοιχτεί η αρχική τους συσκευασία.
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί, λερωθεί ή καταστραφεί και δεν πρέπει να εμφανίζουν σημάδια χρήσης, και δεν πρέπει να είναι ελλιπής.
  • Τα προϊόνταπρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία με τα καρτελάκια τους, στην συσκευασία και στα κουτιά τους όπως παραδόθηκαν.
  • Σε περίπτωση μη αποδεκτών ή μη εγκεκριμένων επιστροφών τα προϊόντα θα επιστρέφονται στη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η «doromoo» έχει το δικαίωμα να μην τα δεχτεί ή μπορεί να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας, θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Η δήλωση επιστροφής προϊόντος ασκείται ηλεκτρονικά μέσο της ιστοσελίδας μας κάνοντας κλικ σε αυτό το σύνδεσμο ή  ασκείται εγγράφως στο mail info@doromoo.gr και κατόπιν αυτού η «doromoo» θα αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης επιστροφής, σύντομα μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Μόλις η «doromoo» το παραλάβει ελέγχεται η αρτιότητά του και προχωρά στη αποστολή του νέου προϊόντος ή στην επιστροφή της αρχικής αξίας της παραγγελίας του με τον ίδιο τρόπο που είχε γίνει η πληρωμή της παραγγελίας.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει αρχικά επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή, το καταβληθέν ποσό θα επιστρέφεται με τραπεζικό έμβασμα με χρέωση παραλήπτη /δικαιούχο, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της τράπεζας.
  • Τα μεταφορικά αποστολής του νέου προϊόντα επιβαρύνουν τον πελάτη.

ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Εντός ΕΛΛΑΔAΣ : Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος γίνει με την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργάζεται η «doromoo»    το κόστος  επιστροφής που βαρύνει το πελάτη είναι €….,00.
  • Συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορικής
  • ΕΛΤΑ COURIER….,
  • SPEEDEX….,
  • ACS….,
  • Η αποστολή με άλλες εταιρίες επιβαρύνει τον πελάτη με κόστος του προκειμένου τιμοκαταλόγου της ταχυμεταφορικής εταιρείας.
  • Παγκόσμιες Επιστροφές : Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος από το εξωτερικό ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος του προκειμένου τιμοκαταλόγου της ταχυμεταφορικής εταιρείας.